piątek, 27 lipca 2012

Tort - Pałac Księżniczki

Zbliżały się 5-te Urodzinki najlepsiejszej koleżanki mojej Córy. Szczerze mówiąc czekałam na tę okazję, żeby spełnić pewny pomysł na tort. Pomyślałam, też, że będzie to niezły prezent dla Małej Księżniczki, jaką jest Dziewczynka w TYM wieku :))
Pałac Księżniczki! Pomysł miałam, ale dopiero jak dogadałam z Mamą Dziewczynki, że to będzie taki kształt zaczęłam dopiero kombinować z czego zrobić dekoracje i jakie ma być nadzienie. Były straszne upały. Postawiłam więc na nadzienie galaretkowe. Przepis znajdziecie TU . Masa owocowa na bazie malin. Użyłam nieco mniej płynnych składników ze względu na upały. Masa cukrowa z Wielkiego Żarcia. Ten tort nauczył mnie jednej ważnej rzeczy. Nigdy, ale to nigdy nie będę szukać alternatywy dla masy maślanej!!! Tylko i wyłącznie maślana! Tu zrobiłam budyniową ze względu na to, że to masło to tak nieco przeszkadza w jedzeniu. Ale masa budyniowa rozpuszcza powlokę cukrową. No, albo to tylko upał winić we wszystkim. Na szczęście nie zrujnowało to tortu. Masa cukrowa "puściła"  tylko w kilku miejscach i dość nieznacznie. NA SZCZĘŚCIE! Nie wyobrażam sobie rozczarowania Solenizantki!

Standardowo - 7 godzin pracy. Ale z efektu bardzo byłam bardzo zadowolona. Największą frajdę dało robienie wieżyczek. Córa miała swoją do wykonania :) Fantastycznie jej poszło. Najważniejsze, że chce się uczyć i lubi oglądać. Wieżyczki jednak nie są jadalne. Jadalny sam pałac. 


Zapraszam do zwiedzania :) Wstęp wolny! :D




 

Z dachówek jestem szczególnie dumna :)

 Nasza Księżniczka dość długo siedziała w swojej wieży czekając na Księcia - Pałac porosły bluszcze :D




Pałac z lotu ptaka ;)


Tuż przed zdmuchnięciem świeczek udało się uwolnić Księżniczkę :D


Tu akurat Moja Księżniczka :) Zdjęcie dodaję, żeby było widać gabaryt tortu. Niemały :D




7 komentarzy:

  1. Bardzo pracochłonny, ale miny dzieci na pewno to wynagradzają :) WSPANIAŁY! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski !!!!! jak w "słodkim biznesie " :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w takich chwilach marzy mi sie bycie mala ksiezniczka! ^^
    cudowny tort <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam taką księzniczke i jestem pewna, ze tort bardzo by ją zachwycil. TYlko te 7 godzin....ach.

    OdpowiedzUsuń